dinsdag 5 oktober 2010

Update

Gisteren voor het eerst storm gehad, tijd dus om foto's up te loaden,
vanuit de auto gezien we verder enkel ons tentje hadden...
Ik heb ze ondertussen gesorteerd en er wat bijgeschreven...
Baddeloes: maak van die fotoavond maar direct een boeking voor een gans weekend, we hebben er nu al veel te veel!
Merci voor hier en daar updates van hetgeen er in den Belgique aan het gebeuren is, hoe zit dat daar in snokkeziel? tis stil aan de overkant?


7 oktober: nu is het blijkbaar menens... We vroegen hier (bij Lake Powell) op de camping naar een tentsite waarop de plaatselijke 'dude' ons begint uit te lachen, hij raadde ons aan om achter het gebouw te gaan staan met de auto en in de auto te slapen indien we de nacht veilig willen doorbrengen... ik ben is benieuwd naar die fameuze 'T-storms', voor ons moeke en vake: wees gerust, het is een motel geworden :-).


3 opmerkingen:

  1. hallo jullie 2tjes .eindelijk gevonden hoe dit moet .was al een avontuur op zijn eigen .jullie avonturen natuurlijk veel bigger en leuker laat maar vlug het vervolg weten en nog veel plezier daar .groetjes t.mie en n.dirk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merci voor de leuke vertelsels en foto's!Ne mens krijgt er goesting van. Ik ken dat, die foto avonden! Ik wacht nog altijd op die videobeelden van onze reis naar Kroatie; Hier alles rustig. Werk gevonden en op zoek naar appartement in Antwerpen. Ik zal mijn bedde dus in de nabije toekomst nodig heb, maar ik laat jullie de tijd een ander te vinden.
    Groeten uit Maleizen!

    BeantwoordenVerwijderen