zondag 3 oktober 2010

Foto's

Foto's via Picasa want ze ertussen zetten is te complex voor een beginnende blogger en te zenuwslopend voor een leentje buelens...
We bevinden ons intussen op het terras aan het 'Laundry'-kot, Vernal, KOA camping, een luxe camping! Yellowstone achtergelaten, jammer, schitterend park! Vandaag hele dag gereden, ondertussen 3000 mijl gepasseerd (aldus een 4800 km) en net ons eigen potje gekookt in de outdoor-kitchen, gezellig... straks misschien nog van vuurtje stook doen.

Foto's dus:
Met hier en daar een woordje bij...

toegevoegd aan ons lijstje wildlife spotten: een 'Moose' (die grote beesten met groot gewei van in de tekenfilms!) en twee slangen, gezellig als een mens al eens zijn sandalen wil aanspannen :-)

3 opmerkingen:

  1. Hey Leen en Stijn,
    het ziet er daar "geweldig" uit!
    Prachtige foto van de hot pool en al de rest, fantastisch weer, mooie natuur, ...
    Geniet er met volle teugen van zodat we in ons Belgenlandje een beetje kunnen mee nagenieten van jullie verhalen.
    Groetjes aan Roel onderweg en tot de volgende blog!
    Groetjes Elke
    PS als ik thuis kom, vertel ik Jeroen dat hij zeker eens moet kijken/lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haidy,

    Ik solliciteer bij deze voor een fotoavond als jullie terug zijn.
    Die van de geisers, hot en mud pools brengen mij alvast terug naar een nabij verleden...
    Amuseer jullie nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Stijn en leentje!
    Wauw die foto's(beertjes, prachtige landschappen, gigantische bomen,..) brengen mij een beetje terug naar onze reis naar Canada, nu alweer veel te lang geleden. Het ziet er in ieder geval prachtig uit, ik hoop dat jullie volop aan het genieten zijn van deze ervaring en dat er nog vele mooie daagjes mogen volgen! Bij deze nodig ik mezelf ook uit voor de fotoavond zelle....! Enjoy!!!!! Ilse en co

    BeantwoordenVerwijderen