maandag 27 september 2010

Even geduld aub...

Welwel... Via enkele mailtjes heb ik ontdekt dat er toch wat trouwe lezers zijn, ik kan dus niet anders dan lustig verder bloggen...
Er zijn momenteel echter technische storingen, onze stroomtransformator heeft het begeven waardoor we even computerloos zijn... erger is Stijn zijn scheerapparaat dat op elentriek werkt, binnenkort dus misschien foto`s van meneer baardemans...
Momenteel in de lobby van een motel in Salt Lake City, jawel op een qwerty toetsenbord (lang hou ik dees niet vol!)...
Bij deze aldus de melding dat volgende berichten wat vertraging kunnen oplopen... misschien tot morgen, misschien tot volgende week, wie zal het zeggen...
We gaan alvast op zoek naar een adapterke... het belooft dus een spannende dag te worden
Nadien trekken ze naar Yellowstone, ik heb zeer hoge verwachtingen...
De voorbije dagen wat gecampeerd in Zion en Bryce Canyon parken... Bryce was spectaculair en voorlopig mijn nummer 1, binnenkort misschien wat foto`s.
We hebben hopen foto`s maar uploaden is moeilijk, dus zal beperkt blijven.
tot binnenkort!
Wijle terug naar bear-country alwaar deze keer ook de Grizzly zijn stekje vindt... hmmm

Een kort weetje:
Het is gebeurd, we zijn gefotografeerd door den Amerikaan als zijnde een bezienswaardigheid! reden: we waren onze bokes aan het eten op een bankske, de fotograaf in kwestie noemde het `poetic`. We hadden reeds advies gevraagd aan een kameraad van Stijn die hier even woont en waar we binnenkort naartoe gaan betreffende onze zoektocht naar brood en beleg, ongekend hier zei hij. Als ze hun bokes meenemen naar het werk worden ze ronduit uitgelachen. Het sandwich concept bestaat hier wel,voorverpakt met een 15 schellen turkey op een sponsbrood... waar voor u geld?

2 opmerkingen:

  1. 2 smalle mensen is voor den Amerikaan misschien ook al een curiosum.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aah! ik heb u gewaarschuwd he, van het brood, echt een ramp, maar voor de rest wou ik wel in uw plaats zijn hoor
    x

    BeantwoordenVerwijderen