zaterdag 4 september 2010

blogske voor de 'steets'

Voila, hier zullen de USA vertelselkes en fotootjes komen...
spannend

10/09/2010: Wanneer een mens met een natuurlijke reisdrang eens wat langer durft weggaan dan hetgeen standaard de norm is, wordt al snel eens nageroepen "en laat is iet hore hé"...
Brieven schrijven leek me een zeer tijdrovende optie, bellen een zeer dure, ...
In het verleden is er blijkbaar toch ne slimmerik geweest die voor dat concept 'laat eens iets horen' iets goed bedacht heeft, een blog, voor mij op dit moment zeer weinig vertrouwd, maar goed, zo gezeurd, zo gedaan, een nieuwe blog is hierbij ontstaan.

Aldus om degenen die willen wat op de hoogte te houden van onze ongetwijfeld leuke avonturen en gewoon voor mezelf.
Ik neem nog regelmatig mijn handgeschreven (!) boekje van Thailand ter hande om nostalgisch te wezen, nu ga ik het echter Kitty-gewijs ook delen...

We zullen zien
Veel zin om te vertrekken gezien de drukke agenda dezer dagen
Nog een chiro-startdagske met succes afronden en wijle weg!
Tot binnenkort

2 opmerkingen: